10 mtr lamellen 3,5 breed 2e hands te koop

Forums Afdekkingen 10 mtr lamellen 3,5 breed 2e hands te koop

Dit onderwerp bevat 4 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Profielfoto van funny-pool bvba funny-pool bvba 9 maanden, 1 week geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
Koop eenvoudig uw zwembad

Zwembad.eu

• Auteur
    Profielfoto van harmNL
    harmNL
    Bijdrager
    Vragen gesteld : 2
    Beantwoord : 2

Aspirant lid

ik heb uit een verbouwing wat voor mezelf gekocht, maar kan deze grootte niet kwijt.
    ALs iemand anders hem wil. Kijk op marktplaats en zoek op hydrodeck en of lamellen in zwembaden toebehoren.

ik betaalde zelf en vraag nu zelf 1500 eur, denken jullie dat dat reeel is , of was dat een beetje dom ?

Profielfoto van Sylvester
    Sylvester
    Moderator
    Vragen gesteld : 30
    Beantwoord : 2927

Zwembad-orakel

Mod : Topic aangepast,ander topic heb ik verwijderd, dus nu staat alles goed

Profielfoto van funny-pool bvba
    funny-pool bvba
    Bijdrager
    Vragen gesteld : 12
    Beantwoord : 636

Zwembadautoriteit

je kan de lamellen toch op maat afzagen en nieuwe eindstoppen plaatsen ,

of wat bedoel met, je kan deze grootte niet kwijt .
    Hydrodeck bestaat niet meer , heb je daar ook de techniek van mee overgenomen ?
    daar kan ik je wel mee helpen als er iets niet werkt .
    tja wat is dom , ik zou eerder zeggen eventjes impulsief geweest , blij dat je voor die prijs iets gevonden hebt en achteraf blijkt het niet te passen , kan gebeuren , maar alles kan op maat gemaakt worden .
    laat maar weten wat de bedoeling was van de aankoop .

Profielfoto van harmNL
    harmNL
    Bijdrager
    Vragen gesteld : 2
    Beantwoord : 2

Aspirant lid

in de breedte en lengte inkorten is niet lastig. de eindstoppen zijn er uit te halen en weer terug te steken.
    De tuin is simpelweg niet geschikt voor een bad van 3 mtr breed. Er is geen ruimte om er om heen te werken. Dus helaas hebben we nu de keuze gemaakt om een vaste whirlpool te plaatsen en szomers de intex op en af te bouwen.
    funny: Het zou heel prettig zijn als ik je naam kan doorgeven aan degene die deze van me overneemt. Mocht die er zelf niet aan durven te beginnen.
    Pomaz, zo heet de importeur, die verkopen onderdelen voor dit systeem. Ken je die ?

Profielfoto van funny-pool bvba
    funny-pool bvba
    Bijdrager
    Vragen gesteld : 12
    Beantwoord : 636

Zwembadautoriteit

na 20 jaar ken ik wel bijna elke leverancier , haha , vraag maar eens aan pomaz of ze mij kennen .
    maar ja hoor ik ken ze en zij kennen mij en ik kende hydrodeck ook , helaas zijn ze niet m eer op de markt .

je kan ook verhuizen naar een huis met grotere tuin en dan een zwembad aanleggen .
    ik heb nog een mooi huis te koop haha.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.