Ervaring zwembad.eu

Forums Overige Ervaring zwembad.eu

Dit onderwerp bevat 10 reacties, heeft 10 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Profielfoto van funny-pool bvba funny-pool bvba 5 maanden, 1 week geleden.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
Koop eenvoudig uw zwembad

Zwembad.eu


  • Auteur
    Berichten
  • #248446
    Profielfoto van GuidoW
    GuidoW
    Bijdrager
    Vragen gesteld : 2
    Beantwoord : 1

    Aspirant lid

    Hallo allemaal,
    ik plaats mijn vraag maar even hier want dat leek mij de beste keuze.

    Ik ben benieuwd of jullie je ervaring willen delen met leverancier http://www.zwembad.eu wat volgens mij ook de eigenaar is
    van dit forum.

    Mijn probleem is dat ik een verkeerde pomp heb ontvangen (voor de rest is alles keurig geleverd) en nu wil ik
    graag de juiste pomp waarvoor ik betaald heb. Alleen ik krijg geen antwoord op mijn emails…

    Tijdens aankoop werd ik keurig geholpen maar als er na de levering wat aan de hand is…. geen antwoord.
    Zijn er meer mensen met deze ervaring?

    Groeten

    #248447
    Profielfoto van penmala
    penmala
    Bijdrager
    Vragen gesteld : 1
    Beantwoord : 39

    Actief lid

    Hoi Guido, wij zijn tevreden over de service die zwembad.eu bied, 2 jaar geleden kochten we ons winterzeil bij hen welke ikzelf ging afhalen. Bij het nakijken van de levering bleek dat de verkeerde bevestigings ankers werden geleverd, nl deze voor beton ipv de gevraagde voor hout. 1 telefoontje later werden de juiste persoonlijk aan onze deur omgeruild en dit nog dezelfde avond. De enige reden die ik kan bedenken is het feit dat het nu erg druk is in het zwembad seizoen en men daardoor mss de mails een beetje verwaarloosd. Op de site kan je de telefoonnummers en adressen van alle afhaalcentra vinden, mss even proberen bellen of anders eventjes langs gaan. Groetjes, Peter.

    #248455
    Profielfoto van Fulaks
    Fulaks
    Bijdrager
    Vragen gesteld : 5
    Beantwoord : 1035

    Zwembadexpert

    Ik heb ook goede ervaringen. Als er problemen zijn denk ik dat je best contact opneemt met Rudy of Joeri Peemans.

    Dat het in het seizoen razend druk is, staat natuurlijk buiten kijf, en dan kan het wat langer duren voor je geholpen wordt.

    #248541
    Profielfoto van cliff2
    cliff2
    Bijdrager
    Vragen gesteld : 0
    Beantwoord : 1

    Aspirant lid

    Zal nu toch wel niet zo druk zijn zeker met dat weer, de zwembadbouwers klagen de stenen van de muur.

    #248565
    Profielfoto van GuidoW
    GuidoW
    Bijdrager
    Vragen gesteld : 2
    Beantwoord : 1

    Aspirant lid

    Update:

    Het team van zwembad.eu had na lange tijd een week vakantie genomen
    (wij nederlanders zijn ook veel te ongeduldig soms… hahah)
    en hebben de verkeerd geleverde pomp laten ophalen en ik heb nu de juiste ontvangen.

    Rudy gaf aan dat er soms 100 pakketten per dag worden verstuurd en dat er dan soms wat mis gaat moge duidelijk zijn. Prima service van de heren Peemans en zijn team!

    (nu hopen op mooi weer in Nederland…)

    #248743
    Profielfoto van kevinl
    kevinl
    Bijdrager
    Vragen gesteld : 1
    Beantwoord : 6

    Aspirant lid

    Zwembad.eu is een goed bedrijf, valt weinig slechts over te vertellen, al zeg ik het zelf..

    #259822
    Profielfoto van dannydober
    dannydober
    Bijdrager
    Vragen gesteld : 1
    Beantwoord : 1

    Aspirant lid

    mijn ervaring met zwembad.eu is niet zo denderend
    De reclame die ze maken over “zelde product elders gezien aan goedkopere prijs”
    Dit slaat nergens op , ze proberen je wijs te maken dat het over een ander produkt gaat , alhoewel het net dezelde productcode betreft , ze willen je een ander product laten aankopen aan een nog duurdere prijs dan op de andere site ,dus van deze dingen klopt er niks van
    Dus is gewoon een verkooppraatje

    iemand die meer duidelijkheid wil over dit alles , ik heb de bewijzen op mail

    #310850
    Profielfoto van Mieke
    Mieke
    Bijdrager
    Vragen gesteld : 0
    Beantwoord : 1

    Aspirant lid

    Wij hebben tot nu toe jammer genoeg nog geen positieve ervaringen met zwembad.eu!
    Om te beginnen, werden we van het kastje naar de muur gestuurd wanneer we informatie gingen inwinnen over de aankoop van een houten ( inbouw) zwembad. Eerst telefonisch…dan zijn we van filiaal naar filiaal gereden…In Boortmeerbeek sturen ze ons naar Kontich omdat ze niet n stock hebben wat we zoeken. In Kontich aangekomen…net hetzelfde probleem. Daar zeggen ze ons dat we naar Herentals moeten rijden voor dit zwembad, waarop mijn man vraagt of dit niet aan huis kan geleverd worden? Antwoord :” neen, onmogelijk,… zelf afhalen ..en met een GROTE camionette zal dit wel lukken.
    Vermits wij ook zelf een firma hebben en in de bouwsector werken, ook op zaterdagvoormiddag ..niet veel vrije tijd dus. Maakt mijn man, nog maar eens een zaterdagvoormiddag vrij en we rijden terug bijna 100 km naar Herentals deze keer met onze GROTE camionette. Daar aangekomen….worden we bijna uitgelachen want het zwembad ( is gelukkig wel voorradig) maar past toch niet in een camionette zeker?! Moet aan huis geleverd worden!
    We plaatsen dan toch maar onze volledige bestelling en vragen of we ook direct ter plaatse alles kunnen afrekenen , zodat er enkel het volgend weekend moet geleverd worden bij ons thuis. De man aan de balie maakt de factuur en zegt heel vrolijk :” och jullie hebben geluk er is nog een speciale korting op het zwembad!” Het zal dus iets goedkoper zijn dan verwacht.” Wat en meevaller denken wij…Hij maakt de factuur, rekent af en wij betalen de factuur en rijden met een lege camionette terug naar huis. Enkele dagen later krijgen we een mail..” Het spijt ons maar we maakten een vergissing, er was geen speciale korting op het zwembad, jullie moetennog een deel bijbetalen.” Wettelijk gezien..moeten wij niks meer bijbetalen, want de factuur is gemaakt en voldaan! Dan mag hij achteraf niet nog een extra bedrag aanrekenen voor een fout die de firma maakt! Wij hebben bedrag betaald die op de factuur staat. Maar bon,… we zijn allemaal mensen die fouten maken,..dus mijn man mailt direct terug :” geen probleem, ik zal zaterdagochtend de overschrijving direct in orde maken en laat de levering maar gewoon doorgaan zoals voorzien. Dus mijn man betaald het resterende bedrag en wij wachten ….geen levering! Weekend vrijgehouden en mensen opgetrommeld om een zwembad te plaatsen..
    Mijn man belt naar Joeri….hij begint mijn man uit te schelden..dat hij te weinig betaald heeft…dat hij dit expres gedaan heeft…dat hij dit wel wist dat er een fout gebeurd is met de factuur en dat hij nu NIET levert voor dat resterend bedrag op de rekening staat! 😳.!! Hoe kan je zo onbeschoft en zo klantonvriendelijk zijn als eigenaar of baas van een grote firma?? Wij stonden aan de grond genageld…?? Wij hebben toch geen fout gemaakt?? Wij hebben direct het verschuldigde bedrag betaald in Herentals…en ook direct bijbetaald als hij ontdekte dat zijn firma een foute prijs had aangerekend! We hebben de mail nog waarin hij letterlijk schrijft..” het spijt me, maar wij hebben ons vergist”
    Dus ondertussen wachten wij nog steeds op ons zwembad….terwijl alles betaald is!! Gaat voor ons over heel wat geld!😡

    #310877
    Profielfoto van koffie
    koffie
    Bijdrager
    Vragen gesteld : 41
    Beantwoord : 486

    Zwembadspecialist

    Annuleren en je bad lekker ergens anders bestellen zou ik zeggen.
    Blijkbaar heeft de winkel zelf besloten eenzijdig van de verkoop af te zien. Alle rechten en plichten zijn dus niet meer van toepassing. Geld terugeisen binnen enkele werkdagen en ergens anders halen. Wel even een foto plaatsen als hij eindelijk staat.

    #311133
    Profielfoto van leopard
    leopard
    Bijdrager
    Vragen gesteld : 3
    Beantwoord : 132

    Zwembadspecialist

    Hallo, Vandaag hetzelfde voor gehad in Herentals. een pomp met filter die één maand oud is. Ik heb zeer veel bij Rudy gekocht. Vorige maand naar Herentals. Dit is dichter bij voor ons. Samen voor mijn dochter deze set gekocht. Na 3 weken is er een ratelend geluid in de pomp te horen en ze bouwt ook geen druk meer op. Mijn dochter is vandaag terug geweest met de pomp en werd daar uitgescholden. Dit was geen garantie, omdat er een heel klein beetje oxidatie aan de pomp was. Dit is toch normaal?? En wat heeft dit trouwens te maken met de binnenkant van de pomp die constant nat is?? Mijn dochter heeft de poimp daargelaten, maar kreeg GEEN ontvangstbewijs mee, alhoewel ze daar naar vroeg??
    Ik heb dan ook naar Rudy (Boortmeerbeek) gebeld. Zijn reactie:”Het zal druk geweest zijn”
    Is het dit dan?

    #311273
    Profielfoto van funny-pool bvba
    funny-pool bvba
    Bijdrager
    Vragen gesteld : 15
    Beantwoord : 806

    Zwembadautoriteit

    pffff ik geef hier maar geen commentaar op , ik heb al genoeg mijn mening gezegd over de zwembaden webshops .

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.